unstoppable

Igår på bussen hem från stan så kom det fram en väldigt söt kille och frågade mig om det var ledigt bredvid mig, rolig som jag är så svarar jag "nej, min kompis molgan sitter här ser du väl.... hehehe" han kollar på mig som om jag vore dum i huvudet och sätter sig bredvid mig i alla fall. inget skratt, inte ens ett leende. det var ganska awkward hela vägen hem. MEN HALLÅ? jag var ju fett rolig! :')


Köpte i alla fall min underbara jacka igår <3 love it, irri dock att jag inte kan använda den än när det är så kallt. längtar till våren! Sen sprang jag iväg och var barnvakt i ca 5 timmar, älskar verkligen de där tjejerna! Snart flyttar dem till Viksäng, så då måste jag ta mig dit när jag ska vara barnvakt den sista månaden innan jag flyttar.

Igår kväll bokade jag också tågbiljetterna ner till Malmö, så nu är det fking settled. på riktigt. 05.35 rullar tåget från Västerås station, längtar som fan! Men innan dess åker ju jag till England, exakt två veckor kvar idag! Kommer äga, JEDWARD! <3

Idag ska jag ner på stan kl halv 2 och luncha med min syster, på vivaldi förhoppningsvis för jag är sjukt sugen på en sallad! Sen blir det nog bara filmkväll med henne hela kvällen, vilket jag ÄLSKAR. Så det blir bra! Sen imorgon drar ju världens bästa musikprogram igår! Nämligen ..... *trumvirvel* ..... MELODIFESTIVALEN! Wohoooo, Ola ska vara med imorgon <3 whooop. Love it! Fast den jag längtar mest efter att få se är så klart Darin, fast han är med i deltävling nr 3, som jag kommer missa eftersom att jag är i England då! :| Ganska irriterande, menmen.


Någon mer än jag som längtar efter Darin?

/m

 


Kommentarer
Postat av: kim

hahahahahha åh ditt underbara retard!!!

2010-02-05 @ 19:47:20
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }