the party don't start til i walk in.

 Det har varit en riktigt skön helg. I fredags åkte jag ner och mötte upp Bella på stan, vi köpte present till Caroline som fyllde 20 år igår! Sen åkte vi hem till mig och hämtade lite grejer sen vidare hem till Bells där vi kollade på nya avsnittet av Skins <3 wohoo, nya säsongen är nu igång! Sen blev det lite fix och sånt, sen hem till Jennie på blåsbo där förfesten ägde rum. Det var en väldigt rolig kväll, dansade järnet med Bella till 'Tik Tok'.

 

I lördags umgicks jag med syrran hela dagen. Kollade på film och sånt, blev 'Fired up!'. SJUKT BRA FILM! Seriöst, har ni inte sett den, SE DEN. Har inte skrattat så mycket åt en film på LÄNGE.

Igår var det en slappar dag, eller ska jag säga SPORT DAG! <3 Först lite skidåkning, sen bandy, sen fotboll och sedan hockey.
Arsenal - Manchester United, 1 - 3! HALLELUJAH. Manchester United har inte varit såhär bra som dom är nu, på länge. Sjukt bra match, och det känns skönt att Nani fått lite självförtroende och att Rooney kliver fram. Så laddar vi om till matchen mot Portsmouth på lördag.
Pittsburgh - Detroit, 2 - 1. Efter straffar, så vi blev glada över att Detroit i alla fall fick med sig en poäng på bortaplan mot Pittsburgh. Bra match, inget mer.


Är på jobbet, så slutar skriva nu. Bloggar mer senare!

/m


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }