tattoo.

Hejhej,

Har varit lite distant den senaste veckan. Men ska försöka komma tillbaka starkt igen, har bara inte haft någon lust att skriva helt enkelt. Men det har inte hänt mycket, var ju melodifestivalen i lördags då Ola Svensson och Salem Al fakir gick direkt till final, mycket bra tycker jag! Sen var det fotboll i helgen också. Man U - Portsmouth, 5 - 0 slutade den matchen, wooop! Sen i onsdags var det fotboll igen. Aston Villa - Man U, 1 - 1 slutade den matchen efter att Nani blivit utvisad i den 29:e minuten för INGENTING basically. Gultkort? Ja. Röttkort? NEJ. Menmen, bra att de lyckades hålla 1 - 1 på Villa Park i alla fall. Chelsea förlorade mot Everton i onsdags också, så nu skiljer det endast 1 poäng mellan Man U och Chelsea i toppen. Mycket bra, mycket bra!

Var också barnvakt i onsdag då tjejerna äntligen fick sina presenter från Nya Zeeland! Dom blev jätteglada och sa tack i flera timmar efteråt. Väldigt kul! :) Dom betyder mycket för mig dom små tjejerna.

Igår var jag och Alexandra på flera tatuerarstudios. Först åkte vi till Vega där vi hittade 'Västerås tatuering', jag beställde en tid den 25 mars. Sen gick vi till Bluebird inne i stan där Alexandra skulle kolla lite, sen gick vi vidare till Magic Lines där det skulle bli GANSKA dyrt om man säger så. Så vi gick tillbaka till Bluebird där vi båda bokade en varsin tid. Alexandra fick den 15 mars och jag fick den 17 mars. Så nu vet jag inte riktigt vilken tid jag ska ta. Den tidigare tiden för ca 1200kr eller den senare tiden för ca 800-1000kr? Jag tror faktiskt att jag kommer avboka den på Bluebird, och ta den senare men billigare tiden där sa han heller inget om att jag måste stora upp den texten jag tänkt mig, så jag kanske kan ha den på handleden där jag tänkt mig, istället för underarmen! Men jag får se :) Men äntligen får jag min tatuering, äntligen.


Som sagt, den ska sitta antingen på handleden eller underarmen. Återstår att se.

/m


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }