starstruck.

 Kollade på Starstruck igår när jag kom hem från jobbet, sen var det längdskidåkning för hela slanten. Så hann inte riktigt blogga igår, idag blir det lite tight också men ska se vad jag kan göra! :)

Men som sagt, kollade på Starstruck igår. Disney channel's nya original movie med Sterling Knight, Chelsea Staub och Danielle Campbell. Nico från Sonny with a chance är också med!



Den filmen var fan sjukt bra, grät TRE gånger. Hur mycket problem har jag? VA VA VA? Seriöst, grät en gång var till varje High School Musical film och NOLL gånger till Camp Rock. Men till denna grät jag TRE gånger? Seriöst, någonting är ju fel på mig. Haha, ska köpa filmen och soundtracket när det kommer ut i England för dyrt att beställa från USA! :) LÄNGTAR. Men förutom att filmen var en höjdare så är musiken ÄNNU bättre. För det är nämligen inte Sterling Knight som sjunger i låtarna men det ska föreställa att det är han. Gissa vem det kan vara som sjunger då? Jo, vem annars om inte vår alldeles egna Drew Ryan Scott från Varsity Fanclub? Är så sjuuuuuuukt stolt över honom, han förtjänar all success som finns där ute. Han är värd att lyckas. Han är något alldeles speciellt den killen. Helt underbar.


Drew Ryan Scott ♥

/m

Kommentarer
Postat av: kim

JUST DE ALLA LOSERS! BOOOOOYEAH!!!!! Drew sjunger, och behöver inte ens stå i rampljuset. jag grät typ 14 ggr men de hade inte ett piss med filmen å göra, fick stolhets-panik såfort ja hörde drew röst!



BABYYYYY!!!!!!!!!!!!!

2010-02-16 @ 17:43:45
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }