santa monica pier.

Som sagt, igår uppträdde Nick Jonas i Santa Monica Pier, Sherman Oaks och Disney Studios.
Jag kunde dock bara hålla mig uppe för Santa Monica konserten. Har fortfarande ingen video från det, men det kommer nog under dagen! Selena Gomez var inte där.


En glad Nicholas Jonas uppträder för sina fans :)

I morse gick jag upp tidigare än vanligt och kollade på Detroit - San Jose med pappa, Detroit vann med 4-2! Väldigt skönt, äntligen plockar de lite poäng! Mål av Cleary, Zetterberg, Meech och Eaves! :) Nu är jag i alla fall på jobbet, och ska luncha med Ida idag. Sen i eftermiddag ska jag fika med Alexandra på stan! :) Har inte träffat henne sen innan jag åkte till England i november!

/m

Kommentarer
Postat av: kim

sen igååår! å det har ju du meeeed? när skaffade du d liksom? den va inte där igår.... nice iaf!! wuhu

2010-02-03 @ 12:06:38
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }