london calling.

Imorgon.

Imorgon kväll bär det iväg. 21.15. Då är jag på väg. Äntligen. Får komma tillbaka till det land jag älskar mest.
London.



Idag har jag tagit reda på vilket hotell X factor deltagarna ska bo på, så nu blir det stalking på hög nivå. Har hela helgen på mig, ska gå på 4 st X factor gig. Front row, på i alla fall ett av dem. Springer nog fram till barrier även på söndag kvällen ifall min X factor buddy Laura vill göra det! Ska bli så kul att träffa dem igen. Laura, Lauren, Sandra och Sazz. Längtar. Underbart kommer det bli. Helt underbart.

Trodde jag kunde bo hos Lisa i helgen, men det blev det ändringar på. Ska boka ett rum på Piccadilly Backpackers hostelet ikväll. Centralt = BRA! Kommer dock spendera nästan hela helgen ute vid Wembley.
Vill åka nu. nu. nu.

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }