björn ferry.

Först vill jag bara säga hej till alla nya läsare som hittat hit de senaste dagarna, hoppas att ni stannar! :) mycket trevligt att se en så pass stor ökning av besökare! Tack för att ni läser min blogg.

För det andra så säger jag bara en sak - OS GUUUUUUUUUULD! Björn Ferry, vilken jäkla fighter. Så sjukt skönt, och glad är jag för Björns skull. Att han äntligen fick det där guldet, riktigt bra! Det är han värd, verkligen.




För det tredje så säger jag bara - MANCHESTER UNITEEEEEEEED! Vinst i CL mot Milan, på bortaplan. 2 - 3! Fetttt bra, 3 mål på bortaplan. Det är grejer det, mycket bra till mötet på Old Trafford i mars. Det ser bra ut!

Idag har varit en toppen dag! Låt resten av veckan bli lika bra.
Nu ska jag sova, godnatt!

/m


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }