I don't wanna run no more


Just, hahahahaha. Oh, demi <3




Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade min blogg.
Jag håller på och försöker göra en ny nämligen, men jag vill inte gå över till den förns jag har gjort klart en bra design och det går ju sådär just nu. Har NOLL idéer och det hjälper ju inte precis.

Men ja, vad har hänt sen sist?
Jo, jag har jobbat, jobbat och jobbat. Och ja, jag jobbar fortfarande.
Jag gjorde nämligen ett pretty good job i somras, så jag fick 2 veckor till i ett annat Team nu. Sen åker jag på "semester" på fredag och är borta två veckor, sen ska jag jobbar 3 och en halv vecka i ännu ett annat team. Sen får jag en veckas ledighet, sen blir det en veckas jobb i ett till team + 2 dagar i det teamet jag är i nu. Det här är otroligt skönt :) Trodde inte jag skulle få nå pengar alls denna höst. Men nu bara rullar de in!


Menmen, som sagt så åker jag på semster på fredag tillsammans med Bella, Kim, Kajsa och Sandra! :) Vi börjar att köra med bilen här ifrån Västerås på fredag morgon vid 6-7, kör mot Linköping där vi hämtar upp Sandra sen vidare mot Malmö. Där stannar vi under kvällen och natten då vi ska laga mat, handla det sista och kolla på film! Sen på lördagmorgon rullar vi vidare mot Köln, Tyskland. Campar där några nätter tills McFly giget på tisdagen, efter det rullar vi vidare mot Düsseldorf där vi släpper av Sandra för hon ska flyga hem därifrån :(. Men vi andra kör vidare mot Amsterdam där vi ska bo i tält på en camping i tre nätter innan vi ska börja campa för ännu ett McFly gig. Amsterdam giget är den 21 september! Därefter ska vi bo på ett hotell tillsammans med Claire, som är en kompis jag lärt känna genom McFly forumet. Dagen därpå kör vi hemåt!

Det här kommer bli en av de bästa upplevelserna! Kommer träffa så mycket underbart folk så det är helt sjukt, kommer bli helt amazing.



Men nu måste jag återgå till jobbet så skriver jag mer ikväll :)

/m


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



shit fan va härligt:D trodde de fan bara var jag u helt västerås som gjorde det. Jag är helt övernaturligt kär i dem haha. Däremot har jag aldrig sett dem men vill så gärna göra det men ingen vill. Men fan va härligt adda min privata msn som jag skriver där i dendär saken däruppe haha men ge inte ut den till någon :D

2009-09-08 @ 11:00:36

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }