up and down

Idag har varit en rätt så soft dag. Först hämtade Bella upp mig vid kvart i 12, sen åkte vi mot skolan och hade "sånglektion" med Deborah, så värdelöst. Dock så var jag och Bella bäst på att sjunga, vi med våra otroliga sångröster, HAHA! herregud. Sen hade vi svenska, fick reda på betyg i SvenskaC och i Projektarbetet. Fick G i svenska som var förväntat, dock fick jag VG i projektarbetet som INTE var förväntat :D skit glad! Kanon bra, ännu ett VG på pappret. Sen kollade vi på en helt störd film på EngelskaC, haha sjukt rolig.
Sen dess har jag städat rummet och bara tagit det lugnt. (: Imorgon blir det bokning av hostel i London, sen shopping och tillsist så blir det ELBA FESTEN med dom bästa! Kommer bli sjukt kul, men bara ifall jag hittar någonting att ha på mig imorgon på stan, annars går jag fan inte. För nu är det rätt så tomt i min garderob, finns typ ingenting! :( Jaja, får hålla tummarna tills imorgon då.

Just nu är min lilla Sandra ute och campar ;) HAHA! tror jag dör, jag kan verkligen inte se Sandra campa, helt weird. Men men, hoppas att hon överlever ute i vildmarken.


Måste bara hylla Detroit Red Wings för en sjukt bra insats i årets NHL och slutspelet! Nu är det final mot Pittsburgh som gäller, kommer bli sjukt spännande och jag kommer självklart ligga uppe varje natt och kolla på det. Vinner Detroit så blir det ännu en Stanley Cup fest här hemma i Västerås! :D Vore sjukt kul. Oh, nu längtar jag verkligen tills matcherna drar igång, spöa skiten ur Pittsburgh, Malkin och Crosby ska vi göra!


oh and, bellas vackra parkering från igår :) lovely.


/m

Kommentarer
Postat av: Bella

älskar min parkering. <3333



ELBA IMORRN MED MIG! PEPPA FÖR FAN!

2009-05-28 @ 23:50:52
URL: http://kansascityshuffle.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahanej fyfan.. jag är typ den sista man tror skulle campa

2009-05-30 @ 14:39:27
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }