smile and turn the world around

Ja, nu var det ett tag sen igen. Jag har haft FULLT upp med plugg och plugg och plugg. Dock så är jag nu .. KLAR! fyfan va skönt det är. Har några engelska c uppgifter kvar att göra, men det går ju på typ 5 min hoppas jag. Måste bara få instruktioner från min lärare först :) sen sätter jag igång med det, sen är jag klar med allt skolarbete i skolan <3 känns helt otroligt. sen blir det ett year off, sen ska jag plugga igen. Men denna gång blir det inte på en dålig högskola i hemska sverige, utan det blir på ett amazing university i underbara england. Jag tror att det kan få mig att uppskatta skolan lite mer, eftersom jag slipper svenska lärare med dålig undervisning. Dessutom får jag plugga det jag själv vill, dock vet jag inte rikigt vad det är än. Men något bra blir det nog tillslut!

Ja, vad har jag gjort annars då? Inte speciellt mycket, det var 28(shotta)dagars fest i lördags med klassen hemma hos adam :) Det var riktigt kul, dock resulterade det i ännu ett blodigt knä. VAD ÄR MITT PROBLEM? varför kan jag inte stå upp? haha, oh well. Det var sjukt kul i alla fall! Imorgon blir fest med klassen igen :) Det är så kul att festa med klassen, verkligen den bästa klassen jag någonsin har haft. Kommer självklart sakna alla när vi slutar skolan, men ska också bli helt otroligt att sluta.

Jaja, nu ska jag börja städa mitt rum lite, sen KANSKE ut och övningsköra med pappa men vi får se. För ikväll ska jag hem till Bella och ha McFly kväll med henne och Ronja :) ska bli sjukt bra.


-25 dagar kvar-

/m


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }