i'm stupid?

alltså nu har jag varit en idiot igen, jag insåg att jag glömt tagit mina p-piller 5 dagar. Så jag trycker i mig alla 5 nu, tror ni det var dumt? För jag börjar må lite dåligt, men det kan ju bero på något annat också, eller?
oh well, får leva med det.

Jag längtar tills på lördag nå sjukt mycket! 28 (shotta) dagars fest i Armans stuga med klassen, kommer bli awesome! Längtar verkligen, dock kommer jag komma senare. Efter Eurovision songcontest finalen, men ska nog skita i att titta på röstningen (I KNOW?! trodde ni någonsin det om mig? nej, inte jag heller) oh well, vad gör man inte för sin underbara klass som kommer sakna mig så mkt ifall jag inte kommer i tid ;)

Imorgon då? Jadu, ska väl inte göra ett piss tror jag. Jag funderar på om jag kanske ska ta cykeln ner till något spår och ta en springtur, var ju ett tag sen jag sprang faktiskt. Eller så kanske jag ska fråga någon trevlig liten kompis ifall hon/han vill lira lite fotboll eller nå, bara ta det lugnt någonstans :) Kanske blir båda, beroende på vädret.

Nej nu äre fotbolllll, Wigan - United! Japp, vinner vi ikväll behöver vi bara 1 poäng till och ligan är säkrad. Men då MÅSTE vi vinna ikväll, håller tummarna. <3

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }