give me, give me

Hittade precis den här otroligt snygga kjolen på Style by stars och jag blev kär DIREKT. Vill verkligen ha den, får se ifall jag beställer den lite senare kanske. Men gud så snygg den är, mina färger!



Hittade också den här klänningen på bubbleroom som jag bara älskar. Den är så somrig, oh jag vill ha den!


Men jag ska inte beställa någonting nu, ska på stan på fredag och kolla efter klänning/kjol att ha på fredag på Elba. Hoppas att jag hittar något, annars är jag körd! Sen åker jag ju till England om 2 och en halv vecka, så ska inte köpa någonting innan jag varit där :)

/m

Kommentarer
Postat av: Amanda

den sista va jättesöt :)

2009-05-28 @ 21:56:38
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }