be aware

Jag ska försöka blogga mer nu när jag knappt har någonting att göra i skolan längre, just nu är det bara träningar till utklädnadsshowen som tar tid, men det tar ju knappt någon tid det heller. Jag är bara lat helt enkelt!
Dock blev jag klar med skolan igår, nu har jag INGA arbeten kvar och inget kvar att göra i skolan. Fick reda på mitt Engelska B betyg idag också, fick ett VG. Det var det jag förväntade mig, men vore ju kul om jag kunde ha fått ett MVG i alla fall. Dock skriver jag inte lika bra på engelska som jag pratar tydligen, har bara fått VG på mina skriftliga arbeten medan jag har fått MVG på allt muntligt. Men men, jag är nöjd med ett VG eftersom att det är allt jag behöver när jag ska plugga i England, eller ja inte allt men man var tvungen att ha minst VG i Engelska A och B. Det fick jag i båda, så jag borde vara safe nu :)

I fredags så var det fest hemma hos Madde med klassen och lite annat folk, det var sjukt kul som vanligt. Jag och Bella är alltid bäst, så klart! Först var det lite grillande med några i klassen sen rullade det in lite fler folk :) Väldigt trevligt.
På fredag är det Elba festen som gäller, kommer bli kanon hoppas jag. Längtar verkligen! Får hoppas på att ingen ramlar i vattnet bara, men känner jag mina kompisar arman rätt så är det någon som kommer ramla i.

Idag har jag varit i skolan och haft dansträning igen, dansen sitter nu i alla fall. Kläderna gjordes idag också (y) det blir nog skitbra hoppas jag. Sen åkte jag och Bella hem till mig och kollade lite TV sen tog vi en promenad till ICA och köpte glass och satte oss på en bänk och åt :) mysigt, nu är sommaren här people!

Roligast idag var dock Bellas parkering hemma hos mig :) säger bara - WOW! vilken bra bilförare du är! hah Det kommer bild på det senare ;)

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }