we can stay together

Hellloj!

Idag har jag varit i skolan igen för första gången efter lovet, usch säger jag bara.
Inte precis någon jobbig dag, men jag vill bara att studenten ska vara här nu! Eller sista april, när vi åker till England igen! Just ja, på tal om England så kanske Bex, som vi träffade på Go:Audio i höstas tillsammans med Josh, ska komma ner till London och gå på det giget med oss :) Hon får reda på ikväll ifall hon kommer med eller inte! Jag hoppas verkligen att hon kommer med, vore sjukt kul! Men iallafall, igår kom våra student grejer till skolan. Så jag hämtade ut dom idag, fick då min mössa, tröja, glas och penna :) nicenice.

Ikväll blir det väl inget speciellt, ska väl förbereda inför imorgon då vi ska fota Denice ute på vallby friluftsgrej. Kommer nog bli kul, och kallt. Men det får man ta, men först ska jag och Arman plugga nere på biblioteket som vanligt.

Just nu strömmar det EMD ur mina högtalare eftersom att deras melodifestivalen låt 'Baby goodbye' ligger nu uppe på Spotify! Jag älskar verkligen den låten, så nu är det just den låten som går på repeat!



Hur bra är den inte egentligen? Oh god, i love it.

/m

Kommentarer
Postat av: Sara Cederborg

Kunde inte hata EMD mer! haha skojaaaa.. dom är en klass för sig, defenetivt melodifestivalen klass vilket är bra ;)



Vet inte om jag vågar skicka denna kommentar.. är rädd att det ska komma till kungen. Måste va nå fel på din blogg matilda ;);)

2009-03-03 @ 21:38:27
URL: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }