library

Sitter på biblioteket just nu med en Arman som inte kan sluta klaga på att han är hungrig. Vi ska väl snart gå och köpa mat att ta med hem till Sandra, om Sandra kan sluta sin körlektion i år! Vi har inte kommit så långt idag heller, eftersom att våra datorer vägrar arbeta med oss. Ingenting funkar ju förfan!

Vaknade upp skit trött idag, ville bara sova mer. Eftersom att jag hade en minor breakdown igår kväll, för att jag började tänka på att jag inte kommer träffa min syster på typ 10 månader ..... Började inse att jag kommer ha en hel sommar och en hel höst utan henne. Jobbigt var det, + att Malin är bosatt i England, fast henne kommer jag ju träffa snart! Har ju redan två inbokade tillfällen jag kommer träffa henne!!!! I'M HAPPY. Sen att Cajsa åker iväg om typ 1 och en halv månad till USA för att vara borta i ett år gör ju inte saken bättre heller. Menmen, får vara glad över de sista veckorna jag har med Cajsa nu. Ska nämligen hem till henne på lördag då vi ska gå på bio och så (: Slumdog millioniare ska vi se tror jag. Längtar! Men jag har också insett att Cajsa vi får ta en tidig bio eller nå, för vi måste se melodifestivalen :|! Haha, det är viktigt.

Imorgon är det först skola, sen är det 100 dagars festen som gäller. Kommer nog bli skitkul, dock är jag inte alls taggad för fest. Men det blir nog bra iallafall, får jag hoppas. Men nu ska jag sluta skriva, för jag och Arman ska gå och käka!

ciao.
/m

Kommentarer
Postat av: Sara Cederborg

ha så kul på 100dagars, en annan hann ju aldrig knycka åt sig en biljett :(

2009-03-04 @ 18:44:22
URL: http://thrillme.webblogg.se/
Postat av: Sara Cederborg

ha så kul på 100dagars, en annan hann ju aldrig knycka åt sig en biljett :(

2009-03-04 @ 18:45:41
URL: http://thrillme.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

Vi kirrar det där med bion/melodifestivalen! Det blir nog bra!





Visst känns det fel att vi alla är spridda så här? Det är kul att alla gör det de vill göra såklart, men det känns fel på något sätt! Saknar er för mycket när jag inte får träffa er så ofta som jag är van vid...!



Men jag får iaf träffa DIG på lördag, och Malin NÄSTA VECKA!!! Om bara Emelie kunde höra av sig någon gång i år! Hata 12 timmars tidsskillnad!!!



You know you love me,

Xoxo...

2009-03-05 @ 00:46:42
URL: http://cajsaaa.blogg.se/
Postat av: Syster

Love you baby, paket kommer idag eller på måndag.... luuuuurve

2009-03-05 @ 10:49:14

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }