100 dagars

Ja, igår var det ju 100 dagars festen som jag har skrivit om! Och får jag bara säga att det var så sjukt kul, längesen jag hade så roligt! Först blev det förfest hemma hos Lisa med hela klassen, sen gick vi ner på stan vid 10 och började köa. Vad jag och min dalmåls dialekt vill kan man ju också undra :| .. Men det är en annan historia, väl inne på pluto så möts man av en hel del trevliga ansikten. Träffade på Ida Skure som man inte har träffat på huuuur länge som helst, det kanske märktes också eftersom att jag knappt kände igen människan! Lite pinsamt, men jag skyller på alkoholen och på att vi inte träffats på länge. Men det var kul i alla fall (: Tog några shottar inne på pluto också, sen vid halv 2 tog jag, Bella, Linda, Emelie och Frillan en taxi hem till Frillan. Sen gick vi hem till någon av hans kompisar på "efterfest", det var lite weird. + att jag ramlade ett antal gånger på vägen dit + hem vilket resulterade i ett blodigt ben. Bella jag säger bara, London watch out. Du och jag, själva i England med alkohol = Kaos! Haha Men bra kaos, för jag älskar verkligen att festa med dig! Men men, ringde också min bääästa kompis Natty i Australien, kostar mycket att ringa dit men det är lätt värt pengarna. Dock inte igår kanske eftersom att jag inte ens kommer ihåg hälften av vad hon/jag sa. Menmen, sen sov vi iallafall över hos Frillan och imorse innan skolan hann varken jag, Bella eller Linda hem och byta om och så innan skolan så vi kom till skolan i partykläderna. Ganska pinsamt, men vad ska man göra? Det gick bra iaf, var dock en sjukt ovärd lektion eftersom att vi inte gjorde någonting :| Bilder från festen kommer senare. Alltså när jag orkar lägga in dem på datorn.

Ikväll har jag lagat mat till familjen, sen hyrde vi film. Det blev Eagle eye, som jag redan sett men eftersom att den är så jäkla bra så hyrde vi den igen!
Nu sitter jag bara här och är trött efter igår, men imorgon far jag iväg till Eskilstuna och till Cajsa. Ska bli skönt att bara få åka iväg från Västerås under en dag och umgås med Cajsa :)

Just ja, har glömt att säga att jag vann kriget om student klänningen! Jag är så sjukt glad, så nu är den på väg hem till mig! Allt tack vare min otroliga mamma. Tack så sjukt mycket mamsen! <3




Måste bara tillägga att Jonas Brothers announcar sina worldtour dates på onsdag! <3 Kan livet bli bättre? Nej, skulle inte tro det va! Hopppas verkligen att dom kommer till Sverige, annars blir det väl en roadtrip till Danmark eller nå.

/m

Kommentarer
Postat av: Malin

haller tummarna for er! Inte for att danmark ar sa farligt men sthlm vore ju det ultimata saklart.

2009-03-09 @ 18:14:21
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: kimsan

vafasen va de för väärdlsturné? va va? Frankrike, Spanien, typ Peru och 54874 orter i USA. shame on you JoBros, shame.

:D

2009-03-12 @ 11:53:11
URL: http://millionvoices.blogg.se/
Postat av: kimsan

jahaaaaaaaaaaaaa!! xD

2009-03-12 @ 15:23:01
URL: http://millionvoices.blogg.se/
Postat av: Bella

Svar: Haha du är ganska sad! Marilyn lever ju liksom inte, därför skulle jag vilja träffa henne. Om det hade gällt levande personer, hade jag nog valt Dougie liksom... haha coolingar vi är.

2009-03-12 @ 20:32:03
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: kimsan

haha du skulle må då vaa?! :P

kan tillägga att jag en gång fick panik och skrek VI MÅSTE RÄDDA BAMBI!! asmånga ggr också när en polare sov över. xD de va kul...tyckte hon :P

2009-03-13 @ 22:48:51
URL: http://millionvoices.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }