redhead

hola amigas.

idag har jag först varit i skolan, dansat lite och så för imorgon smäller det. utklädnandsshowen är imorgon och jag typ dör, seriöst. kommer säkert ramla och dö eller nå, eller att bella springer rakt in i mig så att jag ramlar. jag menar, jag är ju inte känd för att ha världens bästa balans :)

MEN, idag har jag också färgat håret och klippt mig (: blev rött som jag sa, och det är verkligen rött! and i love it. ser dock lite konstigt ut nu när det är färg kvar i pannan :| haha! men förhoppningsvis är det borta imorgon. Men ja, jag är JÄTTE nöjd verkligen. trodde inte att jag skulle passa i rött nu på senaste tiden när jag började tveka, men jag är glad att jag gjorde det nu. klippte dock inte så mycket, bara toppade lite (: men blir nog att klippa lugg till hösten! men det tar vi då. känner jag mig själv rätt så hinner jag nog ändra hårfärg innan dess också, haha.

men nu ska jag kila iväg och vara barnvakt, i ca 2 timmar sen ska jag hem till bella och ha syjunta(sp?) haha, ska sy lite på utklädandskläderna tills imorgon. sen ska vi också spela fotbollstvspel från typ .. 94 eller nå. haha det äger, och jag är bäst. det kan både bella och ronja hålla med om :) haha!

vi hörs senare (: kanske kommer med ett inlägg efter jag har varit barnvakt!
ciao.

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }