i can't rewind

ELBA, ägde. dock nådde det inte upp till mina förväntningar, men det ägde i alla fall. Först blev det förfest hos Lisa med alla i klassen (: Riktigt kul, och vi som skulle med först båten som gick 20.15 fick ju lov att dricka fort som fan, men det funkade det också (y) jag, Bella och Julia delade på två vinare och det var mycket bra! Tog cyklarna ner till hamnen med bella, emelie, julia och frillan. kommer fan inte ihåg om de var någon mer :| haha! sorry isf. där ute på elba var det jätte mysigt i kvällssolen. Sen rullade det in fler och fler folk, hände ett antal roliga grejer som när jag ramlade och slog huvudet rakt in i en pelare :) så jävla kung alltså. var i alla fall sjukt kul med klassen och en hel del annat folk :) tåls att göra igen. sen tog vi båten tillbaka och cyklade till subway och mcdonalds. john skrämde typ livet ur mig och bella när en kille började kaxa mot christian då blev john pissed off och fick evil eye på den här killen, bella typ dog. haha, det var kul! sen cyklade vi hemåt och sov :)

vad hände i lördags då? jo, jag tog cykeln ner till löga och mötte upp adam, carro, frillan, arman, carro, linda, emelie, marie och elin. spelade lite fotboll och chillade typ, mycket mysigt. sen cyklade vi vidare mot djäkne där vi träffade bella, bowie, emma, christian m.m .. sen drog typ alla förutom jag och dom som var där innan, sen kom julia också :) efter det åkte vi hem till tjockis och gick en promenad typ, så ovärt. sen cyklade jag och julia hem!

igår blev det brännboll med klassen på djäkneberget. A klassen ÄGDE sönder B klassen ;) som vanligt. Jag var fan bra alltså, trodde jag ej. Tog faktiskt en enhandslyra :D -stolt- sen åkte jag, bella, joanna (bellas syster) och viktor (joannas pojkvän) till mcdonalds och dom åt samtidigt som dom matade mig med pommes. sen åkte jag hem och sov bara!

idag var det träning till utklädnadsshowen med kläderna på, blev bra tillslut! vi visade upp dansen för kalle, och det var nog bra tror jag, hoppas jag. för på onsdag smäller det, fyfan så jävla nervös. kommer säkert ramla av scenen eller något och slå upp skallen typ. skulle inte förvåna mig, eller vänta .. kanske bara skrapar upp knäna som vanligt! jag och min balans alltså, inte bra..

IMORGON SMÄLLER DET!!!! imorgon färgar jag håret, blir det som jag hoppas så kommer det bli bra, blir det inte så så kommer jag dö :) menmen, håll tummarna för mig imorgon kl halv 2! i think i'm gonna need it, så sjukt nervös. sen ska jag bara toppa håret lite och klippa upp det en bit. men nu ska jag väl lägga mig och kolla på TV eller något, göra något vettigt kanske ... HAHA nej, vem driver jag med. ska nog vila bara.

/m


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }