changed for good

skype;ade med malin och cajsa igår, efteråt satte jag mig och lyssnade på cajsas inspelning av låten "for good" som är med i musikalen Wicked. seriöst, varje gång jag hör cajsas version av den så går det inte att hålla tårarna borta. det känns som att den handlar om alla oss, och det gör det verkligen.

"I've heard it said
That people come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led
To those who help us most to grow
If we let them
And we help them in return
Well, I don't know if I believe that's true
But I know I'm who I am today
Because I knew you... "


hela den biten får mig att rysa, får mig att sakna mina bästa vänner, får mig att tänka på alla minnen vi har tillsammans, på alla minnen vi fortfarande har att forma, på hur mycket ni har förbättrat mig genom att bara vara mina vänner, genom att finnas där i vått och torrt även om vi nu har gått olika vägar, så möts vi ändå snart igen.

syster, malin, cajsa, isabell och jossan.
jag saknar er allihopa så otroligt mycket, men snart möts vi igen.
jag älskar er utav hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Hon den där som alltid gapar och sjunger

Nu blir jag också helt tårögd! Jag håller med om allt du skriver. Det är inte många som har turen att hitta vänner som er, människor man bara klickar med och där allt känns naturligt & effertless!



Jag är så tacksam för att ni finns i mitt liv - jag har svårt att tänka mig hur mitt liv skulle se ut om jag aldrig träffat er! Jag vet att det skulle ha betydligt mycket mindre skratt i alla fall.



Och jag är väldigt glad när jag tänker på hur mycket närmare du och jag kommit varandra senaste året! You'll always be my no. 7!



Okay, mushball rant over!!



Saknar dig, baby!



Love you!



And you know you love ME!



Xoxo



GG







(haha)

2009-06-02 @ 17:14:34
URL: http://cajsacharlotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

OMG det här är ju helt sjukt. Vi måste ha haft nåt spiritual moment för jag lyssnade också på Cajsas for good och grinade i helgen, typ en dag innan dig!!!!! Jesus christ vad stört!! Eller så kanske det visar hur ägiga vi är, älskar dig mest!

2009-06-05 @ 14:24:32
Postat av: Anonym

ny sexblogg! sexskavararoligt.blogg.se!

2009-06-23 @ 03:50:09

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }