all on our own

i onsdags var jag på pluto med några i klassen, det var sjukt kul. bästa utgången på länge, och förfesten ägde också. sådär perfekt med folk, ingen var för full och vi hade skitkul! tåls att göra igen.



















idag blir det studentskiva med klassen på pluto. först blir det förfest hos olle, sen drar vi oss mot pluto. kommer nog bli jäkligt kul, jag älskar verkligen studenttiderna. och jag älskar min klass, sjukt mycket.
nu måste jag dock börja fixa mig inför ikväll, ska vara hos olle redan kl 6 nämligen. börjas tidigt!

/m

Kommentarer
Postat av: kimsan

vill du att jag ska börja böla? vaa? vaa va va? sötunge!! FYFAN vilken sjuk tanke, om vi inte börjat snacka i tråden. gah! jag vill bara gå tillbax och läsa vad vi skrev haha! tänk att vi åkt på 2 resor ihop och kommit så nära, helt sinnes! sen skall vi alla befinna oss i england nästa år! längtar till nästa mcfly resa, camping en vecka? haha. kajsa och jag kommer upp mot sthlm frammåt hösten, då får vi röja! SAKNAR DIG!! love you long time <3

2009-06-26 @ 00:06:42
URL: http://surfingthesun.blogg.se/
Postat av: kajsa

Nää asså det gör ju inte det, den känslan slår allt. Speciellt när det är vi fyra :) så sant, vi är så bäst! Fan vi måste ses snart. Vill till Sthlm nuununu!

2009-06-29 @ 13:09:21
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh najs! Finns ju inget bättre att tatuera in :) vad ska du skriva då?

2009-06-29 @ 23:02:37
Postat av: kajsa

Haha jaa precis, vafaaan :O ;) Baaaajs på att du inte kan följa med :( Astråkigt ju. Men Kim har berättat och jag förstår dig såklart! Men ÄNDÅ :(:(

2009-07-08 @ 19:07:47
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men gud :( vad hemskt! Det är sånt man tror inte ska hända en själv, att man mister en vän. Det var väldigt tråkigt iallafall :( usch.

2009-07-08 @ 20:44:49
URL: http://jnorelius.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }