world war three

Jag älskar när jag får kommentarer, så fortsätt gärna med det ;)

just nu sitter jag på jobbet igen, har varit en lugn dag. mycket skönt. Igår eftermiddag låg jag bara i soffan HELA kvällen, så otroligt skönt. fick dock lov att laga mat själv, men det gick bra. blev lövbiff, potatiskroketter och bearniesås. så det blev också min matlådag idag! (gud vad stor jag känner mig!)

idag när jag kommer hem ska jag inte göra någonting typ, blir väl att läsa lite tror jag. sen är det ju också "so you think you can dance" ikväll, LÄNGTAR. det äger så jävla hårt. men förutom det, så är det väl ingenting speciellt.

just nu är jag ganska nere, för att just nu pågår serah's begravning i birmingham :( har pratat med några av tjejerna som är där, vi försöker allihopa få varandra att klara oss igenom det här. önskar att jag kunde vara i birmingham just nu för att stötta alla samt säga "see you later." till serah. för det är fan inget hejdå nu alltså, hon far bara iväg härifrån lite tidigare, men vi andra kommer till henne senare :) god, i miss you serah.

saknar också bella som nu är i sundsvall (VAR DU TVUNGEN?!), syster som bor på nya zeeland, cajsa som bor i usa, kim och kajsa som bor i malmö, malin som bor i england men kommer hem på söndag!! EEP. sen i höst blir det köln och mcfly för hela slanten med tjejerna! men shit, kan sommaren dra? vill ha höst nu!

/m

Kommentarer
Postat av: kajsa

ååh jag saknar dig med. ja vad vill sommaren liksom? hallå septembeeer nuu ?!

2009-07-21 @ 13:56:35
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Du är nog den enda jag känner som vill att sommaren ska vara över, hahah! Du är allt en konstig onge! :P



Xoxo

2009-07-22 @ 02:23:57
URL: http://cajsacharlotta.blogg.se/
Postat av: kim

min klocka går baklänges. IGEN. precis som innan ucap..

2009-07-22 @ 13:32:30
URL: http://surfingthesun.blogg.se/
Postat av: kim

HAHAHAHHA den kommentaren var långt ifrån färdig skriven XD orkar inte.

2009-07-22 @ 13:33:03
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }