the harder you work ..

.. the more money you get.

är det enda jag tänker på just nu.
måste. ha. pengar!

det har hänt så sjukt mycket sen jag bloggade senast.
jag har tagit studenten, jag har varit i england, jag har träffat jonas brothers, jag har sett mcfly och jonas brothers på samma konsert, jag har sett the saturdays, jag har träffat kim och kajsa igen, jag har träffat malin och isabell igen, isabell har flyttat hem, jag har bokat flygbiljetter till nya zeeland i december, mcfly har announcat european tour, jag har bokat flygbiljetter till köln i september tillsammans med mcflysandra, jag har ännu ett mcfly gig inplanerat, jag har börjat jobba och tjänar nu äntligen pengar, jag har ramlat ett antal gånger, jag har haft SJUK kontakt med danny jones under giget i sherwood, jag har hatat på äckliga mcflyfans och jag saknar min twinny, serah.

/m

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha! vi gör upp om detta i tyskland vaa ;)

2009-07-15 @ 13:57:20
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: kim

its alive! waheeey!

2009-07-15 @ 16:15:00
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }