mcfly JB disney walls

Just nu är jag på jobbet som varje vardag, men hemma håller jag på med ett ganska stort projekt som har tagit mig hittills 2 eftermiddagar och kvällar. jag har kanske lika mycket kvar, så det går framåt i alla fall. resultatet får ni se när allting är klart! i like it so far, hoppas det blir så snyggt som jag tänkt mig!

idag är det ingen annan än isabells födelsedag! som cajsa skulle sagt "happ-p-p-p-y birthday to yoooou, hap-p-p-p-y birthday to yooou. hap-p-p-p-y birthday tooooo caaaar!" grattis isabell!
så på lördag kommer isabell, malin och jossan hit så drar vi ut och äter någonstans sen åker vi hem till mig och har mcfly kväll. där det kommer bjudas på massa skit, som t.ex. min famous cheesecake (; kommer bli väldigt trevligt, längtar! får se om bells är på också, hoppas det. för henne saknar jag som en jävla dåre! hon kom hem från sundsvall i söndags, men inte fan hör hon av sig :| även fast jag smsat henne ett antal gånger. känner mig dissad! :(

ska skicka iväg ett paket till syster idag också, där det finns ett litet brev från mig (; haha. + lite annat gott!

/m


Kommentarer
Postat av: Malin

Längtar!!

2009-07-30 @ 18:09:35
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }