kim & kajsa "fuckit faces" hild

Jag måste bara berätta för mina läsare vilka underbara kompisar jag har!

Kim Hild och Kajsa Hild.
Två helvetes coola tjejer, som gör att ALLA svär minst 2 gånger i varje jävla mening. De är två helt olika individer men ändå så är dom så sjukt lika. Dom är som mig, vi går ihop så otroligt bra.
Jag lärde känna dessa brudar genom McFly forumet, eller ja. Började prata med Kim i Sherwood tråden redan i vintras då vi alla skulle åka dit, och vi tänkte göra sällskap och så även fast vi inte kände varandra. Jag tycker väl att hon var liiiite konstig som bara hoppade på och frågade mig massa saker när jag inte hade någon aning om vem hon var. Men thank god för det, bestämde mig för att prata mer med henne och när McFly annoucade sin UCAP tour så bestämde vi att vi skulle åka på Hammersmith och Southend, då vi skulle dela på ett hotellrum att ha våra grejer i när vi campade. Skitbra att det löste sig liksom, så vi planerade och planerade utan att vi ens hade träffats.
När vi väl var på väg mot Hammersmith i London på tunnelbanan så var första gången jag pratade med Kim i telefon, och jag fattade fan ingenting av vad hon sa! haha, hon är ju trots allt från Malmö (;
Men sen när vi kom fram till Hammersmith så var det jag, Bella, Sandra och Frida som kuta som ett cpcpcpcp mot the venue. Hoppar och har oss, först springer jag självklart fram till Malin som också var där. Sen ser jag Kim och springer och kramar henne, och det känns som att vi känt varandra hur länge som helst och att vi bara varit ifrån varandra ett tag. När jag skulle hälsa på Kajsa, som jag knappt hade pratat med så tänkte jag skaka hand(HAHA!) men då är den lilla donnan så tagen av mig att hon kramar mig ;) (jag vet, jag är väl för charmig.) Så den kvällen umgicks vi och campade tillsammans, var sjukt kul.

Det var första gången jag träffade dem (: Nu har vi träffats 2 gånger, båda gångerna i England. Vi har spenderat mååånga timmar tillsammans utomhus i sovsäckar. Det är verkligen det bästa som finns. Jag menar, det var kul att campa innan jag kände er. Men nu, är det campingen jag längtar efter mest!

Alltså Kim och Kajsa är verkligen två av de mest underbara tjejerna jag någonsin träffat. Jag är så sjukt lycklig över att jag har dom. Dock är det irriterande att dom bor nere i Malmö, så enda gångerna jag får träffa dom är när vi ska på McFly, eller som i höst när vi ska på Jonas Brothers (: Men det måste det bli ändring på.

Jag vill ha alla oss i England nästa år!

/m


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah dom ager. jag brujar harma dom for cajsa pa skype. "Na nu far jag panik!" <3 shit. agande tjejer.

2009-07-23 @ 18:59:06
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: kajsa

2009-07-23 @ 19:43:44
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: kajas

Ååh underbara människa! Massa kärlek till dig! Är så glad att jag träffade er, helt galet. Tycker det kan bli September nuuu. Det är alldeles för lång tid kvar. <3

2009-07-23 @ 19:48:46
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: kim

MEN ÄLSKLING!!!!!!!!!!! vill du att jag ska gråta? va? va? du är underbar.

2009-07-24 @ 09:16:16
URL: http://surfingthesun.blogg.se/
Postat av: Den andra Cajsa (med C)

Men nu vill jag ju träffa dem (er, antar jag, hah)! Från vad ni berättat så låter de som två sköna skåne-brudar! ;)

2009-07-24 @ 15:10:24
URL: http://cajsacharlotta.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }