i'm such an idiot

Vad vill jag? Ursäkta, men vafan? Ja, jag var ju på krogen i fredags med underbart folk. Jag drack då en hel del om man säger så, + mina högsta klackar på. Det resulterar i att jag ramlar ner för trappan inne på pluto, fick sår på benet. Men igår började jag känna av en liten stickande känsla i foten när jag gick på den. Inget farligt liksom, idag när jag kommer hem från jobbet och tar av mig strumpan så är min fot i storlek med en fotboll och den är blå som jag vet inte vad. Mamma trodde direkt att jag hade fått en blodpropp eftersom att jag vaknade av sendrag i vaden i natt (jag har aldrig haft sendrag förut). Vi åkte direkt upp till akuten och fick sätta oss och vänta, 4 timmar senare sitter vi inne på röntgen och 1 timme senare hoppar jag ut därifrån med kryckor och stukad fot med bandage. Hur fan lyckas jag? Så det jag sa om att jag skulle ta det lugnt den här kvällen sket ju sig totalt. Höjdpunkten idag var dock en SKIT SNYGG sjuksköterska (kille!) som både jag och mamma blev helt kära i. Fnissade som små tjejer och var allmänt pinsamma, men han var sjukt trevlig och snygg. Nästan så att man dog :) haha.

Så nu och ungefär 2 veckor framåt kommer jag hoppa runt på kryckor, och tänker göra Gustav på jobbet till min slav :) jag menar, jag kan ju inte bära maten själv nu ;) HAHA! ägd.
Men nu ska jag SOVA! fyfan va skönt.

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }