i'm freaking out

Nu har jag varit hemma ett tag, Lidströms var över ett litet tag och fikade. Fick också reda på att jag kommer få "backstage-pass" när detroit spelar i globen mot st louis :D vilket betyder .. JAG KOMMER FÅ TRÄFFA FILPPULA I ÅR OCKSÅ! <3 shit, längtar som fan. vill typ träffa honom nu och sno honom från hans flickvän (: ha.
Sen iaf så åkte jag och mamma till systemet och handla lite, blir grillfest imorgon sen kanske fest på lördag också :) så har mycket att stå i nu.

nu håller pappa på och grillar hamburgare så det blir det till kvällsmat, sen ska jag väl bara sitta vid datorn och leta efter university's jag vill gå på nästa höst. det är ju ganska svårt att ens leta när jag inte vet vad jag vill plugga. men det blir nog journalism, men vet inte om jag ska välja vanlig journalistik, sport eller musik. får se när det väl kommer till det, vanlig är lättast att hitta på en bra skola. medans musik och sport bara finns på vissa. men jag har också kollat på music production som verkar skitkul eller photography. så får se vad det blir (:
men de skolor jag har kollat ut nu är - university of east london, westminster university (london), london metropolitan university, manchester metropolitan university, university of leicester, nottingham trent university, liverpool john moore university eller northampton university. haha, så blir förmodligen att söka till så många som möjligt sen får man se därifrån (:

nu kallar maten!
/m

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag dor bara jag tanker pa det!! MCFLY, SNART, IGENNNN. <33333

2009-07-23 @ 21:09:45
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }