harry potter and the HBP

Jag var på bio igår med emelie, anna och sofie. Vi var på premiären av Harry potter and the halfbloodprince och jag måste bara säga att det här var LÄTT den bästa HP filmen. Den ägde verkligen, så jag ska gå och se den igen på söndag tillsammans med Izzy :) kommer äga! Jag upptäckte verkligen hur bra skådespelare Tom Felton (Draco Malfoy) och Rupert Grint (Ron Weasley) är. Det är helt insane, för att vara så unga som dem är. Men i alla fall, vill inte förstöra för någon genom att prata om scener i filmen men tänkte bara säga att den är så värd att se. Den är rolig, sorlig, dramatisk, romantisk och allt möjligt helt enkelt! SE DEN.

Just nu sitter jag på jobbet och ska snart hem. Måste åka förbi någonstans och köpa hårfärg, för jag måste nämligen färga håret i helgen. Min utväxt är INTE fin om man säger så. Senare ikväll blir det väl bara att ta det lugnt, tänker tvinga min mamma eller pappa att göra massage på min vad. För gissa hur jag vaknade upp i natt runt 3? Av sendrag i vaden :| Jag har ALDRIG haft sendrag förr, och så händer det nu.. i sömnen! Vafan? Så nu gör min vad lite ont. Ska nog passa på att kolla på lite filmer ikväll också, för det är inget bra på TV och jag har några filmer hemma jag måste kolla på :)

Men nu ska jag sluta skriva och återgå till .. arbetet!
/m


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }