fall out of your mind

Igår var en jäkligt konstig dag, massa tjafs på twitter mellan idiot fans och tom i mcfly. vad hände? seriöst, fattar typ noll. menmen, tom var lika underbar som vanligt och skrev en liten del av "the last song" på twitter till serah <3 samt att danny och dougie och nämnde serah igår, herregud vilka underbara killar. serah är typ känd nu ju (: hon är nog lycklig där uppe.

nu sitter jag i alla fall på jobbet igen, ännu en vecka som har passerat rätt så fort. det är skönt ska ni veta, väldigt skönt. nu är det hälften kvar sen är jag fri, sen bär det iväg till tyskland och mcfly.
men först i augusti åker jag upp till stockholm med massa trevligt folk och bor i adams lägenhet sen ska vi på the voice, längtar! jag menar, darin kommer ju vara där! har inte sett han live sen .. jag vet inte hur längesen! helt sjukt länge iaf.

i helgen blir det grillfest hos carro på fredag, och enligt adam kör vi på "fullast vinner" så vi får väl se hur det går. jag satsar fan på att arman vinner som vanligt! sen på lördag ska jag hem till en jobbarkompis på kubb och grillning innandet  blir fest igen, hemma hos madde ute i haraker. men får se om jag orkar ta mig dit, och ifall jag orkar köra en två dagars.. längtar till helgen (: löning imorgon också så, det passar perfekt!

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }