everything is beautiful

Har inte skrivit sen i fredags, för att det har varit en upptagen och väldigt rolig helg!

I fredags fick jag skjuts ner på stan av mamma, där jag mötte upp emelie, anna, sofie och jenny för att äta middag på di spagna. och jag tänker aldrig mer gå dit igen :) haha, eller i alla fall inte ta spaghetti bolognese, för den var INTE god. usch, smakade ingenting ju. bortkastade pengar helt enkelt, men det var mys. sen drog vi vidare mot ica där jag köpte hårfärg, sen på vägen mot bill och bob träffade vi carro och louisa, men på bill och bob var det fullt på uteserveringen så vi åkte till sjökrogen istället. min otroligt heta sjuksköterska var där!!!!! EHE, jag höll på att dö när jag kom där hoppandes på kryckorna jag fått av honom. menmen, han var snygg att kolla på! omg, roligaste var ju ändå pikeeee tröjan som dansade <3 vilken kille alltså. sen tog vi bilen till anna panna, hustlaprince kom dit sen också ;) hahahaha!!

I lördags gjorde jag ingenting på dagen, eller gjorde lite ärenden med mamma. sen åkte vi hem till morfar och grillade och åt mat, var gottis. sen skjutsade pappa mig till tjockis där det bjöds på fest, fast den tog slut lika fort som den började. så vi kilade över till lella's hus istället, där festen fortsatte för några av oss. john, bowie, adam m.fl. var GANSKA dryga när dom gömde mina kryckor HELA tiden!!!! fick min hämnd när jag bet john i arman typ 100 gånger, han hade inte ont då. men dagen efter så hittade han mina bitmärken :) haha! fick skjuts hem av frills, då john, olle och emelie blev lite tjuriga för att jag fick sitta fram eftersom jag är lite smått handikappad. Men de dunkades "Hardstyle" musik, eller vad det nu heter. Helt seriöst så var det inte så farligt, var faktiskt ganska bra. Believe it or not! Lite halvfull loggar jag in på msn och pratar med kim och våra missöden. Haha, vi är rätt coola vi två faktiskt ;)

Igår (söndag) chillade jag på dagen och mamma färgade håret på mig(jag är inte nöjd), sen kom isabell hem till mig och vi pratade lite sen tog vi bilen ner på stan och gick på harry potter och HBP igen, den var fan bättre nu andra gången man såg den. Undra om man ska se den igen, då kanske den blir ännu bättre, om nu det är möjligt. jag ska i alla fall lägga mig ner och läsa böckerna nu, känner att det är ett måste. tänker läsa dom innan jag fortsätter att läsa på eclipse, för den har jag tröttnat på lite så kanske behöver lite omväxling emellanåt.

min syster skulle nog vara jättestolt ifall hon läste det här nu ;) "herregud, min lillasyster som altid hatat att läsa, läser nu GAAAANSKA tjocka böcker" be proud big sis ;) och mycket läser jag också, and i'm loving it! kan inte få nog.

har precis fått veta vår servicegrad för förra veckan på jobbet, 98.6% GOOD FUCKING JOB TEAMET! seriöst, skitbra. målet är på ca 96-97% och kolla vad vi ligger på ;) ojojoj då, känns kul att jobba när allting rullar på fint :) lagerdagarna måste ner lite, men annars är det kanonbra :D STOLT!


kommer bilder från helgen ikväll när jag är hemma, måste jobba på nu!
/m

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Screw your sister, jag är effing stolt! Du läser Twilight och HP! I can't believe it! Du kommer ÄLSKA HP...det finns ingenting som liknar dem!



Love you, babe!

2009-07-20 @ 15:53:00
URL: http://cajsacharlotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ehe, att jag är!!!! Jag typ ler som en idiot, du är så stor nu min älsklingssyster, fata när vi kan diskutera HP-böckerna sen, nu kommer du äntligen fatta vad mitt liv handlar om typ haha! Efter att du har läst första måste du, jag och Cajsa Skypa och diskutera allt illsammans, wihoooo! Love you

2009-07-21 @ 10:43:12
Postat av: kim

hej SKITUNGE! våra missöden äger. tror jag skall skapa fler i helgen. BAH! and I also love u for being supportive <3

2009-07-21 @ 13:00:19
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }