di spagna

Idag har jag hoppat runt på mina kryckor så fint, har äntligen skaffat skumgummi på dem så det är skönare att gå. Ikväll blir det ut och äta med tjejerna på di spagna, för att fira Anna som fyllde 19 år i måndags :) grattis i efterskott! Jag har hittat en pretty nice grej till henne nu, tog ett tag. och inte har jag den än, men den är på väg! borde komma på tisdag eller onsdag!

Idag kom jag hem från jobbet vid 2, otroligt skönt. Har haft en lugn dag idag på jobbet och nu är det bara 5 veckor kvar! hoppas att det flyger förbi så att september, oktober och december kommer fort! jag behöver verkligen en utlandsresa nu, spelar ingen roll vart bara jag får vila och KANSKE se mcfly ;) haha. jag är så otroligt avundsjuk just nu på malin och co som är i Rochester och blev insläppta till front row redan vid 7 i morse!! helt sjukt snällt, så jag är liiiiite avundsjuk kan man säga. Menmen, jag får hoppas att september kommer snart!!

Jag vet att jag måste ladda upp bilder på bloggen, men de kommer så fort som möjligt. Har liksom inte haft något att ta kort på, men det ska de bli ändringar på :) Restaurant ikväll, fest imorgon! Kommer äga.

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }