poppin' champagne.

Hello!

Jag har varit super busy den senaste veckan, det har varit massor med skolan och andra personliga saker. Det har tagit rejält på mig faktiskt, nu är jag helt slut. Ändå är jag inte klar med allt skolarbete ännu, men har bara en sak kvar att göra innan jag känner att jag kan varva ner litegrann. Men idag på kontaktlärartiden så pratade vår klass om studenten och allt sådant, det får mig på så bra humör. Jag längtar verkligen så sjukt mycket tills alla fester sätter igång, för då ska vi festa sönder! När det också pratas om champagne frukost och sådant, det får mig verkligen att se hur dagen kommer bli i mitt huvud. Studenten 2009, here we come. Dock lite sorligt att sluta på tvär, eftersom jag har trivts så sjukt bra där. Menmen, livet går vidare och jag far till England och bosätter mig! Längtar verkligen tills jag får börja leva igen, efter massor av år i skolan så får jag äntligen bege mig ut och göra det jag vill utan någon press på mig.

Ikväll blir det väl att gå och lägga sig snart, sen i natt vid 4.30 ska jag upp och kolla på hockey. Det är ju Detroit vs. Los Angeles! Direkt efter matchen åker familjen till arlanda för att lämna av Emelie, som åker till Nya Zeeland i ett år :| Jag har inte skrivit om det något i bloggen eftersom att jag inte vill prata om det nu. Ska bara njuta av sista kvällen med min älskade syster och bästa vän! Det sorliga kommer imorgon, usch. :/
Efter arlanda måste jag till skolan för en fotolektion, sen ska jag ner på stan med Arman och Sandra för att hitta grejer till fotograferingen med Emelie på lördag till vårat 100p projekt. Längtar verkligen efter att få fota igen!! Sen på kvällen imorgon kanske det blir utgång ifall jag har lusten och orken till det, och på lördag blir det som sagt fotografering med Emelie. Sen hem och kolla på Manchester united, och på kvällen får vi se vad som händer..



i've decided not to care, no matter what it takes.
leave it behind and just go with the flow.

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }