Ny design.

Nu har jag fixat ny design, enkel och skön :)
vad tycker ni?



Igår var jag iaf i Strängnäs med krubb, vi åt på grekisk kolgrills bar. Sedan åkte vi till McDonalds för vår sista McFlurry tillsammans!!! Saknar er så sjukt mycket redan. Sen åkte jag, Syster och Cajsa hem till Cajsa och sov. Imorse åkte vi med Cajsa till Tuna Park, hon skulle jobba och vi skulle se Idol!

Nämligen så att Kevin, Robin B och Alice var där för framträdande och signering. Först tänkte vi inte ställa oss i kön till signering för att det kändes så mobbat, haha. Men vi ångrade oss tillslut, så ställde vi oss i kön. Och skivorna hann ta slut så vi slapp betala, vilket var bra! Men jag hade inget papper, så jag fick ta signeringarna på min arm istället. Haha undra när det kommer gå bort.

Nu ska jag berätta vad dom och jag sa:
(Till Robin)
jag -'jag hade inge papper, så det får bli min arm.'
robin -'ja, men det är ju alltid bra.'
jag -'absolut!'
robin -'jag menar, armen har man ju alltid med sig ;).'
Jag typ dog, det var så jäkla lame. Men ändå så jäkla bra! haha

Alice var tråkig och sa typ inget!

(Till Kevin)
Jag -'Hej Kevin, kan du signera min arm?'
Kevin -'Självklart.' -ler mot mig-
OCH, han höll mig i handen när han skrev!!!!!
Han var så otroligt söt, med sitt fina leende. Haha, ja jag är 18 år :||||


Robin och en söt liten unge.


Paparazzi bild på Kevin.


Kevin.


En excited Matilda.


Kevin, Alice och Robin.


Min fina arm ;).

/m

Kommentarer
Postat av: Master Schmeigel

Skitsnygg layout! Fokus på det bästa, the one and only Danny Jones!

2009-01-05 @ 00:05:03
URL: http://cajsaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA, illa Matilda, illa! Vad hade the Jones said?! HUH? "armen har man ju alltid med sig..." jag tror att Jones hade gjort en Emelie och sagt, "Arman! Arman for i helvete!"



Det tror jag.

2009-01-11 @ 14:33:42
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Gina

Snyggt!

2009-01-11 @ 23:48:38
URL: http://ginagnilsson.blogg.se/
Postat av: m.

Haha, fett!

2009-01-12 @ 21:41:21
URL: http://savic.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }