empty.

min syster.
idag.
nya zeeland.
ett år.
utan dig.
jag är helt tom.
allt är borta.
allting känns meningslöst.


jag saknar dig så mycket att det gör ont.
grät hela vägen hem från arlanda, slutade när jag kom hem.
men sedan gick jag in i ditt rum, och det var helt tomt.
tomt på kläder, tomt på saker, tomt på kärlek.
då kom tårarna igen, kan inte sluta gråta.
är det meningen att det ska vara såhär svårt?

men jag vet att du kommer ha det bästa året i ditt liv, upptäcka nya saker, vara med om upplevelser du aldrig trodde fanns.
det ger mig ett litet ljus i denna mörka tunnel, att veta hur bra du kommer ha det.
det gör mig trygg.
jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

aww. gumman. nu grater jag ocksa!

2009-01-16 @ 18:11:10
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag saknar henne redan jag med, men jag vet att det måste vara tusen gånger värre för dig, så ring mig om det blir för mycket och du vill prata...! Jag har ju ganska mycket erfarenhet av sånt här jag med...!



You'll always be my no. 7!

2009-01-16 @ 23:40:16
Postat av: Anonym

Jag saknar henne redan jag med, men jag vet att det måste vara tusen gånger värre för dig... ring mig om det blir för mycket och du vill prata...! Jag finns alltid här och jag har ju ganska mycket erfarenhet av sånt här jag med...!



You'll always be my no. 7!

2009-01-16 @ 23:42:35

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }