words cannot describe

Japp, nu är det säkert.
Jag och Bella ska åka och göra London/Southend osäkert i Maj! Efter ca 5 min så hade vi våra biljetter, tog inte lång tid. Det var heller ingen fara att få biljetter, så inga tårar denna gång. Dock lite skrik på datorn eftersom att den jag fick använda var så seg :| OCH för att ticketmaster inte skickade southend biljetterna utomlands! Jag menar, vad i helvete? Haha, så vi bokade på gigsandtours istället. Efter att ha suttit och klickat på "uppdatera" knappen ca 100 gånger så stod det äntligen "ORDER", och vi satte igång. Skrev i alla grejer, och klickade på "buy tickets" och så hade vi dom + ett confirmation mail i inkorgen. Kändes som att flera tusen stenar lyftes från mina axlar. Så otroligt skönt att veta att vi än så länge har 4 amazing gig inplanerade.

Maj
1/5 - McFly i London.
2/5 - McFly i Southend.

Juni
15/6 - Jonas Brothers på Wembley.
20/6 - McFly i Sherwood.

I LOVE IT, kan man ju säga!
Jag kommer säkert inte göra någonting med mitt liv, utan mitt liv kommer bestå utav att stalka McFly när jag väl flyttar till England nästa år. Haha, men det är ett bra liv ;) Malin borde kunna hålla med!

Denna dag har jag spenderat med Bella ute i hökåsen och herregud vad vi har skrattat. Det är helt sjukt, har nog inte skrattat så här mycket på flera år! När jag och Bella har varit uppe tidigt och spazzar över att vi fått McFly biljetter, så finns det inget som stoppar oss. Nejdå, vi sätter på McFly på högsta volym och börjar dansa tills vi blev helt lökiga :| Vi kollade också på "the outtakes" till våran Bermuda film som vi hade på en redovisning i skolan förra året. HAHA säger jag bara! Vi äger så sjukt mycket, och Bella kan hålla med om att .. Uttråkad Matilda = Danny Jones. Haha! Lite puckad och tycker att allt man själv gör är kul. Haha, oh well I love it. So does Bella så :) haha. Just ja, Bella = TOM! hahaha jag dör, shit vad vi äger. Jag orkar inte förklara, för ni har inte sett våra outtakes till den filmen!

Ikväll blir det först melodifestivalen, sen KANSKE jag ska ut med Bella och co. Vet inte om jag orkar, men jag vill ju ut och fira med Bella att vi fick biljetter! Så jag får se :) Men nu måste jag iallafall hoppa in i duschen.

ciao.
/m


Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahaha seriöst, älskar hur vi fick värsta McFly rollerna på Bermuda saken ...



Dougie/emelie Å = står och gör ingenting, är bara liten.



Harry/Emelie W = Står och väntar tålmodigt



Danny/Matilda = står och ser dum/trög ut, och trummar på sina labbglasögon.



Tom/Bella = står och försöker frustrerat få igång idioterna, och hålla ordningen "Frys!..Kom igen nu ;FRYS! .. frys! .. stå still..!"



<3

2009-03-01 @ 04:03:28
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: sandra

jag vet. jag är ascool.

2009-03-01 @ 11:42:36
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: Malin

...nu later det ju som att allt jag gor har i England ar att stalka McFly. ...och det ar ju inte langt fran sanningen iofs. OCH DAMN IT; I'M ENJOYING IT. COME JOIN ME GIRLIES! McFly 'til we die.

2009-03-01 @ 18:52:46
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Malin

ZOMG NU NAR JAG SKULLE SKRIVA IN VERIFIERINGSKODEN SA VAR DEN "KERATINI ARMAND" SHIT JAG DOR.

2009-03-01 @ 18:53:27
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: isabell

Matildis! Har du bestämt dig var du ska nästa år än eller, och vad du ska göra? Fill me in, känner mig helt lost här borta!

2009-03-01 @ 23:37:49
URL: http://ginoh.blogg.se/
Postat av: isabell

ah bon! då håller vi oss nog i närheten av varandra tror jag, börjar luta mer åt englands unisen än de i skottland nu. usch, vilken röra det här är.

2009-03-01 @ 23:42:03
URL: http://ginoh.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }