tomorrow's gonna be a brighter day

Nu sitter jag på jobbet igen, har ingenting att göra just nu. Ska väl snart gå och köpa en macka kanske, är rätt hungrig. Hann inte äta någon frukost i morse heller :| Ville hellre sova längre. Idag var det i alla fall svin kallt ute, kan det inte bara bli vår snart? Är trött på den här snön nu faktiskt. MEN, mamma sa igår att vi ska åka skidor snart faktiskt! För att hennes rygg är typ bra nu, och det är bra nyheter. För jag vill verkligen åka blades nu! Hoppas Cajsa kan följa med också. Ella, du är välkommen att följa med du också :)





Imorgon smäller det hörrni!
Längtar så sjukt mycket, men är också VÄLDIGT nervös.
Ska vara hemma hos Ella vid halv 10 imorgon bitti, då ska vi ta fram datorerna och göra oss redo för en helvetes morgon. Jag kan tänka mig att den kommer bestå av nervositet, tårar, skrik, slag, glädje och sång!
Kan ni gissa vad vi ska ha för oss?

Nu ska jag kila iväg och köpa en smörgås, skriver inlägg senare idag också!
ciao.
/m

Kommentarer
Postat av: Bella

Imorgon, Imorgon,Imorgon!!!!!!

2009-02-27 @ 11:52:58
URL: http://blablabella.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }