take the pain away

Helloj!

Nu är jag tillbaka på jobbet efter ett besök hos tandläkaren. Det gick jättebra där idag, skönt! Rickard som är min nya tandläkare började borra upp min tand för att ta bort några av de nerver som ligger högst upp eftersom att han inte hade tid att ta bort alla nerver redan idag, utan det sker den 10 mars istället. Vill bara ha det här överstökat nu, och få bort all smärta i min tand/käke. Men nu sitter jag här på jobbet, när nästan alla kollegor har gått hem för dagen, med en bortdomnad kind och väntar på att pappa ska ropa "Matilda, ska vi dra?"

Mamma kom på den smarta idén om att eftersom jag har varit så duktig idag, med att jobba OCH gå till tandläkaren, så ska vi äta gott ikväll istället för ännu en av mammas nya "smala" maträtter. Tack gode gud, idag blir det spicy! Eftersom att pappa vägrar att ställa sig och göra köttbullar från scratch. Antar att jag hade lite för höga förväntningar där, men spicy blir kanon bra! Det betyder då att jag kommer ha matlåda imorgon till jobbet (y) så slipper jag gå och äta själv i matsalen.

Men alldeles strax ska jag hem, prata med mamma om klänning jag förmodligen kommer köpa. Sen ska jag också gästblogga i min goda vän Sannas blogg (: Så kika gärna in där också!
Efter maten och så, så hoppas jag verkligen att mamma eller pappa vill skjutsa ut mig till bäckby idag igen. För idag har Emelie och Anna en liten säljarkväll eller vad man kan kalla det. De gör ju egna smycken som UF företag till 100p projektet, så nu passar de på att bjuda på lite snacks och samtidigt sälja smycken till de som vill ha :) så nu får jag passa på och köpa något fint tycker jag! Ska bli väldigt trevligt ikväll faktiskt.

Nu har jag inget mer att säga, så ska väl avsluta nu.
ciao.
/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }