sunday.

Ja, nu är det söndag igen och jag ligger i sängen med laptopen i knäet och väntar på att klockan ska bli halv 5, för då kommer Cajsa hit. Sen klockan 5 så börjar ju West ham - Manchester United! Nu måste det bli vinst annars kommer jag vara arg ikväll :| och det vill ingen, speciellt inte Cajsa och Bella eftersom dom kommer hit på en McFly kväll idag (: yess, bästa kvällen. Vi tre kan sitta och prata om McFly utan att höra suckar och folk som gnäller på oss. Kolla på alla McFly's dvd;er och bara mysa med en varsin skål av cheesecake.

Men ja, i fredags då. Emelie, Anna, Linus och Olle kom hit för lite förfest sen vid halv 11 så tog vi bussen ner på stan, för att sedan gå till Silk. Jag var ju då den ända utklädda av oss 5, men det var bara kul. Kvällen gick och det var så jäkla kul, herregud faktiskt den nästbästa krogkvällen, för nästan inget kan ju slå den 26;e december för det var en så sjukt kul kväll! Men det här var faktiskt nära att vara lika bra. Men ja, när jag sitter och pratar med Anna och Emelie tror jag det var så kommer Emma Berglund springades till mig och säger att jag är med i top 9 av alla som var utklädda! Men inte fan trodde jag på det, så jag satt kvar ett tag. Men när jag sen hörde att de började ropa upp folk så bestämde jag mig för att kila mot scenen. Efter att de ropat upp 8 pers så hör jag dom säga "och till sist, Matilda Landenberg som tjejen i Harry Potter!" Haha fyfan vad jag garvade. Men upp på scenen hoppade jag, sedan var det upp till alla som var där att välja ut en vinnare genom att skrika högst på den som de ville skulle vinna. Först blev det några som fick hoppa av scenen för att de knappt fick några "skrik", självklart trodde jag att jag skulle åka ut rätt tidigt, men inte fan gjorde jag det :| Så där stod jag när vi var tre kvar på scenen. Det var jag som Hermione, Erik som Byggare Bob och George som Musse Pigg! Sen åkte Musse Pigg ut :| Där stod jag och Erik och as garvade, och jag förstod redan då att Erik skulle vinna :) Sen när de skrek på Erik så fattade jag verkligen att han skulle vinna! Folket var ju crazy förfan, haha men sen skulle folk skrika på mig och tro det eller ej så skrek de lika högt på mig! TACK SÅ MYCKET ALLA, speciellt ni som skrek på mig då ;) Men eftersom jag och Erik fått lika höga skrik så fick de tre tjejerna som fixat festen - Jennifer, Emma och Jessica, välja vinnaren. Så då vann Erik (: vilket jag verkligen förstår, han var ju sjukt lik :| haha! MEN, efteråt så kommer Erik fram till mig och ger mig presentkortet på Jeansbutiken som han hade vunnit :| Kan fortfarande inte fatta det. Tack så sjukt mycket Erik, du är lite störd du! :)
Efter krogen, så gick jag mot Konrad för att möta upp Bella och de andra tvärarna (: Sen fick jag skjuts av Julias mamma hem! Julia, tacka din mamma ifrån mig.
Men ja, när jag kommit hem så lägger jag mig i sängen med datorn och tillslut så somnar jag framför datorn. Men vaknar upp kanske 10 min senare, och då har John skrivit till mig att jag borde komma hem till honom. Då var klockan kanske .. 4 :| haha! Men snäll som jag är, så börjar jag traska mot Bjurhovda. Sov över där, sen vid 2 så kom mamma och hämtade upp mig.

Igår så gick jag ner till ica för att handla lite tacos grejer. Sen kom Sandra över till mig och vi lagade lite mat. Alltså, vi är fan kungar i köket (y) Förutom när vi ska laga stuvade makaroner! Haha, men annars borde vi bli en kockdou!! Sen kom också Emelie över, så kollade vi lite på melodifestivalen. Men jag är faktiskt riktigt besviken över den första deltävlingen :( Menmen, hoppas det blir bättre sen. Det borde det ju eftersom EMD, Måns Zelmerlöw, Amy Diamond och Molly Sandén är med ;) Några av mina svenska favorit artister! Efter melodifestivalen så spelade vi lite Guitar hero, och jag blir fan bara bättre och bättre! Haha, eller inte. Sen kollade vi på sista perioden av Detroit - Edmonton, där Detroit vann med 8-3 (y) good job.

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, bara bakat en cheesecake och tagit det lugnt (: Ska väl snart hoppa in i duschen och röja undan lite i mitt rum kanske.

Så här så jag ut som Hermione. Likt?


/m

Kommentarer
Postat av: Isabell

Aww, vad söt du var =)

2009-02-08 @ 16:20:45
URL: http://ginoh.blogg.se/
Postat av: arm

i don't understand, what do you mean? :P

2009-02-08 @ 17:24:58
Postat av: Anonym

Serri, jag blir värsta stolt. Att du nästan vunnit en utklädnadstävling som en HP-karaktär!! Brings a tear to my eye!

2009-02-10 @ 11:14:22
Postat av: Anonym

Jo, latt det basta som hant oss pa lange! I love them.

Don't worry babes, I agree, I agree. Och jag ar sjukt fascinerad av Una's ogon!

2009-02-11 @ 15:39:50
URL: http://ginoh.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }