student 2009

Hejhej!

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på lite mer jobb, sedan ska jag kila iväg på lunch med pappa och några andra kollegor. Är så sjukt hungrig just nu, åt ju ingen frukost pga. min jäkla käke som gjorde ont i morse :/ Eftersom att penecilinen inte har hjälpt mot smärtan som den skulle göra, så har mamma nu ringt och beställt ännu en tid hos tandläkaren idag. Ska dit igen vid 1, så måste kila från jobbet en liten stund.

MEN, idag har jag surfat runt lite och kollat efter stundent klänningar. Jag har redan en hemma, men den var inte avsedd till att vara till studenten. Så nu har jag hittat en klänning jag jätte gärna vill ha, och förmodligen kommer köpa också!







Den är från Nelly och kostar endast 399:-, så den ska jag nog ta och klicka hem så snart som möjligt. Efter att jag har pratat med mamma förstås, hon måste ju såklart godkänna den innan jag gör någonting!
Så mina vänner, eller vem som helst i Västerås som tar studenten och läser det här. KÖP INTE SAMMA KLÄNNING SOM MIG! Haha, det är ju inte kul för någon ifall det är många som har likadana klänningar.

Nu måste jag återgå till arbetet, för nu har jag fått fler uppgifter att göra.
ciao.
/m

Kommentarer
Postat av: sanna

haha den har ja i viiiiit! till min student haha:D

2009-02-26 @ 11:48:57
URL: http://sannavb.blogspot.com
Postat av: Bella

Åh, fan vad fin klänning :D du kommer bli asfin i den, Tilly :)



Jag har inte ens orkat börja kolla </3 ... tror jag väntar några.. veckor .. till.. wah..

2009-02-26 @ 13:10:20
URL: http://blablabella.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }