school.

Sitter nu i skolan med en mongo Sandra bredvid mig som målar naglarna på lektionstid :| mongo som sagt. Jag är sjukt förkyld idag, håller på och dör. Snön gör ju inte precis mig gladare heller :/ Men ikväll är det utgång! yesss, längtar som fan. Emelie, Anna, Linus och Olle kommer hem till mig innan så ska vi förfesta hos mig :) kulkul, blir väl nere i mitt rum med guitarhero, singstar och ... något annat!

Imorgon blir det melodifestivalen! yessss, längtat i snart ett år ju. Äntligen ska det börja igen, och det är också så klart WILD KIDS på tv imorgon ;) haha! Ni som aldrig sett det, borde kolla på det. Lördagar kl 19.00, på SVT 1 (: Josefin kan instämma om att det är ett sjukt bra program.

Nej, men nu ska jag återgå till skolarbetet. ciao!

/m

Kommentarer
Postat av: Bella

melodifestivalen </3

2009-02-06 @ 18:19:23
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: Isabell

Men det visste ju inte jag när jag skrev det ju!

Shall edit though, don't worry luv.

2009-02-08 @ 02:03:05
URL: http://ginoh.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }