hermione granger

Nu kan ni ju sluta tjata på mig att jag är dålig på att skriva, för kolla .. Whop! Jag skriver, och klockan är 12. Gud vad jag är duktig, nästan så att man kan kalla mig för .. Kungen, oh just ja. Det gör ju alla redan :) trevlans.
Haha nejdå, "skämt" åt sido.

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev, och jag kommer inte riktigt ihåg allt som har hänt sedan dess. Men några saker är väl att McFly har announcat en UCAP tour i April/Maj i England och en konsert i Amsterdam den 18 April <3.
Förra helgen så var jag ute på krogen med Emelie, Sandra, Sanna och Arman :) Väldigt trevligt faktiskt.
I söndags var Cajsa här och vi gick på bio, var mening att vi skulle gå på "Wild child", men väl nere på bion så ändrar Cajsa sig och vill gå och se Bröllopsduellen istället :| hate you, men den var bra faktiskt. Skön tjej film liksom!

I veckan har jag varit lite sjuk, inte kul. Men har varit än rätt lyckad vecka i alla fall, hänt en del roliga saker! Men imorgon blir nog roligast, ska på "Look-a-like" fest på Silk. Det var meningen att jag skulle gå som Ronaldo, men när jag provade kläderna ikväll så insåg jag att det inte skulle funka :( Har ju lite för långt hår, + att shortsen var för små!
Så jag tänkte ett tag, sen kom jag på att jag skulle vara Hermione från Harry Potter. Så jag sprang och började leta kläder, och jag hittade otroligt bra kläder för att vara ärlig.



Eller vad tycker ni?

Sen ska jag bara våga mitt hår imorgon, så att jag blir lite lik i ansiktet också. haha, jag verkligen älskar att klä ut mig! Mina kompisar kan ju hålla med om det tror jag, men eftersom att dom är så tråkiga!!! så ska ju inte dom klä ut sig någonting :| boring, menmen jag bryr mig inte, tycker det är skit kul att klä ut mig!

Just ja, på söndag ... då ska jag, Cajsa och Ella ha MCFLY kväll! haha, förvånade? inte jag. Ska bli sjukt kul, ska baka lite tills dess också. Kanske bjuda på mat? Hm, om jag orkar laga någon. Haha, det blir nog bra! Älskar McFly kvällar! <3


Nu sitter jag och kollar på scrubs och är sjukt hungrig, men jag orkar verkligen inte gå upp och ta någonting att äta. Klockan är ju ändå 12, och jag är kanske lite lat också. Men nej, nu ska jag sluta skriva. Sen kommer jag kanske lägga upp en bild på hur helheten blir imorgon innan jag går ut på krogen (:
Godnatt!

/m


Kommentarer
Postat av: Bella

mcfly foe lajf :D enda jag kan säga.



Hermione.. hahaha, du lär ju ta kort då du är klar :D min konrad för oss imorrn nämligen

2009-02-06 @ 00:18:54
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: Bella

SVAR: Hahaha men ingen vill gå dit :O hahaha... det är jag, julia, emma, tjockis, william och sen simon i tvåan? hahah det är ett litet mysterum hur han kom med... :D hahaha

2009-02-06 @ 00:47:14
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: Malin

Wild child ar lugnt battre dock.

2009-02-07 @ 12:36:19
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }