jenny's place

Ikväll har jag varit över hos Jenny på bandverket, kul att vara tillbaka i sina gamla kvarter. Jag, Jenny, Emelie, Sanna och Maria åt tacos och för"festade" lite. Sanna, Jenny och Maria skulle nämligen ut på krogen ikväll, men eftersom att jag jobbar imorgon så var det bara för mig att åka hemåt. Jag kände ändå inte för någon utgång ikväll, vet inte vad det är med mig men just nu för tiden så vill jag bara sova hela tiden. Men det blir tagg inför nästa torsdag då det är 100 dagars festen! Hoppas på att det kommer bli en lyckad kväll.

Det var i alla fall jätte trevligt hemma hos Jenka. Måste bara tillägga att Emelie är nog den mest puckade personen jag känner :) haha nejdå, menar inte så. Men ja, det hände lite roliga grejer som hade med Emelie att göra ikväll. Vet inte om hon vill att jag ska skriva ut det här, så jag tänker inte chansa och sedan få en arg Emelie efter mig ;)


Emelie gömmer sitt söta ansikte :|


Sanna och Maria, redo för en utgång!

Men som sagt så var det jätte trevligt, och vi borde göra om det någon gång fast då kanske att alla går ut eller något (:

PS. Håll utkik efter namnet 'Sanna "Falsetten" Björkman' i framtiden, hon kommer bli HUGE inom musikbranschen! DS.

ciao.
/m

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA nej vi hoppar över detajerna där va! :D

2009-02-25 @ 23:25:02
Postat av: sandra

det är lungt :P ibland är man bara arg på allt samtidigti och så blir man bara ännu mer arg, haha det är ingenting speciellt för tillfället ;)

2009-02-25 @ 23:28:35
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: sandra

men tack ändå =)

2009-02-25 @ 23:28:51
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }