i've been waiting for the stars

Hejsan.

Igår var jag som sagt med Cajsa på Björnön och åkte pulka och tefat. Det var jättekul, men det märks att vi inte är 8 år längre. Man orkar knappt åka mer än 5 åk innan man dör av trötthet att springa upp för den där jäkla backen. Men vi hade en trevlig liten utflykt i alla fall. Sedan kom morfar och hämtade upp oss och vi åkte hem och la oss i soffan och kollade på lite top model. Efter det så åt vi mat sen gick vi ner till ica och handlade lite gott, sedan la vi oss och kollade på Ghosthunting med McFly, sen kollade jag på champions league (Inter - Manchester United, bra med 0 - 0 på bortaplan(y)). Efter det kollade vi på Oscars galan och var helt kära i Kate Winslet! Sen kollade vi på Stormbreaker, med den otroligt snygga Alex Pettyfer.


Lilla Cajsa i backen!


Jag äter lunch.



Idag skulle Cajsa till Stockholm med 11 tåget, så vi steg upp vid halv 10 och fixade i ordning oss lite. Jag vaknade dock av pappa vid kvart över 9 först för att vi skulle boka biljetter till Detroit - St Louis matchen i Globen i Oktober! Längtar så sjukt mycket, och nu måste jag verkligen prata med Nicklas i sommar ifall jag kan få komma ner i omklädningrummet innan eller efter matchen för att träffa alla spelarna igen, eller i alla fall Filppula. Haha, jag undrar om han kommer känna igen mig från i vintras. Jag tror fan att han kommer göra det, eftersom jag är förmodligen hans enda dedikerade fan, haha! Så nu har vi biljetter till en match tror jag, vill dock gå på båda men blir nog bara en tror jag.

I alla fall, sen tog jag och Cajsa bussen ner på stan och hon åkte vidare mot stationen. Så jag gick på stan en liten stund för att jag skulle ändå köpa High school musical 3 filmen som kom ut på dvd idag! Köpte en väska och en tshirt också, sen åkte jag hem och träffade Jamile på bussen också. Alltid lika trevligt!


Det här köpte jag idag!
HSM 3 dvd från Åhléns 199:-, Fransväska från Lindex 199:- och en tshirt från Cubus 179:-.

Nu kommer Bella skratta :) haha känner det på mig. Hon är nämligen inget fan av min fransväska! :| Jag älskar den verkligen. Hon är ju rätt konstig den där tjejen!

Men nu sitter jag bara här och lyssnar på David Archuleta och taggar inför lördag, för då smäller det Bella!
Medans ikväll ska jag hem till Jenny där järngänget är samlat för en middag och sedan utgång för de andra. Jag ska ju dock jobba imorgon bitti, så det blir ingen utgång för mig. Men kul med middag och sådant i alla fall :) Men det är ju också fotboll ikväll, så hoppas att tjejerna har lite överseende med att jag kanske kommer titta till TVn lite då och då.

Men nu ska jag kolla på HSM 3 och bara chilla lite.
ciao!
/m

Kommentarer
Postat av: Bella

..... väskan! :O hahahaha :P



LÖRDAG LÖRDAG PEPP PEPP :D

2009-02-25 @ 16:46:37
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: "Lilla" Cajsa

Den där jävla bussen stod kvar på stan i typ 10 minuter så jag missade nästan tåget ju! Grrr...!



Hoppas att du haft en bra dag och att du dreglat mycket över Zac!



Love!

2009-02-25 @ 20:51:37
URL: http://cajsaaa.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }