it's now or never

Hej, förlåt för dålig uppdatering igår kväll. Men jag var barnvakt enda till 12, sen kom jag hem och kollade på hockey. Somnade inte förns vid halv 5. Då kanske ni undrar var jag gör uppe nu? Jo, det är så att Ella kommer strax och hämtar upp mig. För idag ska vi nämligen försöka få biljetter till ucap touren! Jag är så sjukt nervös just nu, håller på och kissar på mig (på riktigt). Men nu måste jag förbereda det sista innan Ella kommer, dvs. ta fram pengar, äta frukost för att bli piggare, ta en kopp kaffe även fast jag hatar det, packa grejerna jag behöver ha med mig! Så nu måste jag faktiskt kila.
Önska oss lycka till!

/m

Kommentarer
Postat av: Bella

FÖR ATT VI ÄGER, FÖR ATT VI ÄGER, FÖR ATT VI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER.



Fyfan vad vi är bra.

2009-02-28 @ 12:16:03
URL: http://blablabella.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }