is it real or just another crush?

Jag vet att jag inte har skrivit på länge nu, men det känns som en börda att skriva. Men jag ska faktiskt försöka så gott jag kan att uppdatera mer nu. Jag menar, jag har ju fixat en sån fin iPod till höger nu och så har jag fixat en fin liten kommentars box thingy (:

Vad har hänt den senaste tiden då?
Det har faktiskt inte hänt så mycket, förutom att det har blivit några utgångar med trevligt folk. Jag har varit hos tandläkaren och fått reda på att jag har en inflammation i käken och nu äter jag penecilin. Den 10 mars ska jag börja rotfyllningen i den tanden som orsakat inflammationen, jag kommer rotfylla den vid två olika tillfällen. Min tandläkarskräck blir ju inte bättre pga. det här kan man ju säga. Men när jag väl har det överstökat så hoppas jag på att mina tänder håller sig friska och rena tills jag dör.

Men nu har jag sportlov och idag har jag inte gjort någonting, ska snart ta och börja städa upp i mitt rum lite i alla fall. Imorgon kommer dock Cajsa hit, och vi ska försöka ta oss ut till björnön för att åka lite pulka i backen där. Det var ju så otroligt längesen jag åkte pukla, men eftersom jag inte har någon pulka så får det bli till att åka tefat eftersom att det är det enda jag har kvar sen barndomen.


Min mamma har också lovat mig att vi ska åka iväg och åka skidor när hon blir bättre i sin rygg, jag längtar som tusan. Har inte åkt skidor sen förra året, saknar verkligen att glida ner där för backa på ett par blades (: usch, nu längtar jag ännu mer. Men först måste mamma bli bra i ryggen som sagt, och det kan ju ta ett tag |-) ..



Ser det inte för härligt ut?

/m

Kommentarer
Postat av: Bella

Ååh, åka skidor.. <3

2009-02-23 @ 17:43:52
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Ååh, jag vill också ha en sån där iPodgrejsimojs!



Pulka imorrn! Whoooooop! Fett pepp!



Men damn för din rotfyllning! Sheesh, inte kul! :S



Xoxo, GG

2009-02-23 @ 20:48:04
URL: http://cajsaaa.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }