i changed my mind

God kväll!

Vet ni vad?! Jag har ångrat mig om den där student klänningen jag visade tidigare idag! Mamma tyckte att den var för kort, och jag håller med faktiskt. Vill ju inte gå runt och visa arslet på studenten, men inga sura miner för det! För att gissa vad jag har hittat? En ännu snyggare klänning! Dock på tradera, så inte alls säkert att jag får den. Men budandet stänger om precis en vecka, så nu gäller det bara att hålla tummarna och försöka få den där klänningen. Jag och mamma satt länge idag och letade klänningar, hittade verkligen ingenting enda tills jag sa åt henne att gå in på tradera bara för att kolla läget. Då sa det bara 'TADAAA' och så var den där, mitt framför ansiktet på mig. Min dröm student klänning om jag får säga det så, jag är helt kär! Hoppas verkligen att jag får den nu.



Är den inte helt underbar? Det är liksom pärlor i midjan och på banden.
Åh, jag bara älskar den! Ifall jag får den så kommer jag nog också matcha med ett par gladiator sandaler som på bilden. För jag tänker inte gå runt med alldeles för höga klackar så att jag får lov att ta av mig dem pga skavsår. Nejnej, jag är smart och tänker därför skaffa platta skor :) Skiter totalt i om det "inte är lika snyggt", för det tycker jag att det är, om inte till och med snyggare.

Det blev föressten ingen kväll hos Emelie för min del :/ Skit tråkigt. Men min dryga pappa vägrade skjutsa mig först, och då blev jag skit sur. Så tillslut orkade han inte längre, då erbjöd han sig att skjutsa mig. Men då var det redan försent, skit irriterande. Menmen, jag var ändå så trött ikväll efter att ha varit upp vid 6 i morse och nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig faktiskt.

Imorgon ska jag bara jobbbba och sedan hem och gå över till grannarna direkt och vara barnvakt! En fredagkväll :| Menmen, hade jag inte vart det så hade jag säkert kört på en utgång och bara slösat pengar. Så istället för att bli av med pengar, så tjänar jag pengar! Det är skitbra :) En myskväll med små tjejerna liksom, blir nog kanonbra!


Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på Seinfeld, sen sova.
godnatt!

BTW; sjukt kul att se att jag har fått så många nya läsare :) ni får gärna skriva i kommentarerna vilka ni är som läser, man blir ju rätt så nyfiken!
/m


Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vilken fin klänning det med! Hur lyckas du!? HAHA jag kommer komma i en svart soppsäck säkert.



Fool's på lördag med oss? Come on?

2009-02-27 @ 04:09:51
URL: http://blablabella.blogg.se/
Postat av: arm

fett snygg ;) satsa hårt nu så du vinner!

2009-02-27 @ 09:21:21
Postat av: sandra

ååååh vad fin den är! Säg till om den är för stor för dig då kan jag ta den :D haha skoja, hitta en åt mig med jag börjar få panik!!

2009-02-27 @ 13:01:56
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Åååh, den där var skitsnygg! Klockren vinnare! Hoppas du får den! :D

2009-02-27 @ 22:21:55
URL: http://cajsaaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

hur har det gått med klänningen? :D

2009-03-02 @ 22:18:56
URL: http://annaoemelie.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }