tacos.

Tänkte bara hoppa in och säga att jag fick skjuts ner till ICA av pappa istället för att cykla, han behövde också köpa lite grejer ;) skönt.

Alldeles strax ska jag börja laga min fina mat <3 tacos. Köpte en "hot" tacosås idag istället för "medium", får se hur jag klarar av det! Jag ska nog kolla på "Confessions of a shopaholic" ikväll också, håller på och laddar den just nu! Sen blir det nog också "Twilight" ifall jag hinner det innan jag somnar! Jag menar, hockeyn håller ju på i ca 3 timmar. Så klockan hinner bli 11 innan jag börjar kolla på första filmen. Men nu ska jag kila iväg och laga mat, är sjukt hungrig!

 


/m

Kommentarer
Postat av: sandra

HOT är mycket godare :D

2009-04-12 @ 18:29:06
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: a-r-m-a-n

hehe du kunde ha ringt mig :p åkt runt i maries bil hela kvällen :P

2009-04-12 @ 23:53:26

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }