sowwy.

Jag har nu insett att jag suger på att vara aktiv med bloggen (: haha, men jag försöker så gott jag kan.

Sen jag skrev förra gången så har det väl inte hänt så jätte mycket precis, förutom att vi har flyttat tillbaka till gamla mcfly forumet <3 har saknat det! Imorgon blir det bio med Cajsa och Bella (: kulkul. 17 again blir det! Sen på lördag så ska jag hem till Cajsa på en liten "hejdå"-tillställning. Ska bli kul, men också otroligt jobbigt. Tror att det kommer falla några tårar om jag ska vara helt seriös. Menmen, det tar vi då! Nu är det 17 again jag ska fokusera på! haha.

Idag höll jag ett tal i skolan, på engelska!! Talet jag skrev var om McFly och första gången jag såg dem. Det gick faktiskt ganska bra, men var hur nervös som helst! Helt sjukt, men ja som sagt så gick det helt okej. Skönt att ha det gjort!

Inatt är det första slutspelsmatchen för Detroit! Självklart ska jag kolla på den matchen, börjar kl 1! Så inte allt försent, vilket är skönt.

Nu har jag verkligen ingenting mer att säga förutom att jag precis klickade hem en ny klänning (: Har ju behövt nya heels, men det sket sig för jag hittar aldrig några fina! :( så fick bli en ny fin klänning istället. Eftersom att det är så mycket rea på Asos.com nu, så bestämde jag mig för att göra ett spontan köp. Endast £14 för denna söta klänning!



What do you think?

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }