söndag.

Hej!

Idag är det verkligen en tråk dag, helt sjukt.
Har verkligen ingenting att göra, får lite panik faktiskt.
Frågade mamma ifall hon ville åka ut till Hälla med mig, men inte fan ville hon det :| Frågade också Sandra, men hon hade ingen bil :(
Alltså, jag vill göra någonting! + att mina föräldrar ska bort ikväll, och äta borta. Vafan ska jag göra då? Får väl svälta.
Dom säger "Åk ner och handla" men vem fan orkar det? Inte jag i alla fall. Men får väl lov att göra det, jag är sjukt sugen på tacos. Så det blir väl en kväll med tacos för en och hockey på TV. Det är nämligen Detroit - Chicago på Canal+ Sport ikväll kl 20.00! Sista gruppspels matchen för Detroit i år, ska bli spännande att se vilka dom får möta i första omgången! Jag hoppas på St Louis så klart, för det blir lättast att slå. Får dom Anaheim så ligger dom risigt till! -håller tummarna-
Men nu ska jag väl göra någonting, orkar inte sitta här framför datorn och bara dega. Det är ju så tråkigt! Tar väl cykeln ner till ICA eller nå kan jag tänka mig.

/m


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }