måndag.

urgh, igår var en tråkig kväll. Satt och kollade på hockeyn men dom var ju så jäkla dåliga, förlorade med 3-0. Det gör ju ingenting, men ändå känns inte så bra inför slutspelet. Menmen, dom får skärpa till sig tills dess! För nu är det Columbus Blue Jackets som gäller!

Idag ska jag ta tåget till Eskilstuna för att ta en fika med Cajsa, Isabell och Jossan. Eftersom att Isabell är hemma över påsken, hon bor ju i Paris annars. Blir bara där ett litet tag, sen åker jag hem igen och gör INGENTING. Wow, vilket kul lov jag har haft :| Menmen, ikväll kommer ju BELLA hem! :D Yay, har saknat henne nå sjuuuukt mycket. Men imorgon efter skolan (urgh) så ska vi ta bilen och åka till Hälla, måste hitta ett par heels till mig! För nu är jag nästan desperat.

På fredag blir det BIO! yay, med Cajsa, Bella och kanske Elin.
Gissa vilken vi ska se? Jo, vi ska se ... 17 AGAIN! Längtar så sjukt mycket.
Zac Efron OCH Matthew Perry <3 Kan nog inte bli bättre.

Men nu ska jag börja fixa mig lite, äta frukost och sånt.



/m

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Woooooooohoo! 17 Again...pepp som fan, haha! (Seriously)

2009-04-13 @ 14:12:10

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }