lov, resa och tatuering.

Ja, blev inget inlägg igår eftersom att jag fastnade framför The Sims.
Men tänkte bara skriva lite kort nu om vad som händer i mitt liv.

Just nu är jag inne på de sista dagarna av mitt påsklov. Det har varit så sjukt skönt att bara göra ingenting, har dock varit över till Eskilstuna och Cajsa i söndags till måndags. Var mysigt som vanligt, och jag håller på att lära mig klart McFly's låt "Point Of View" på piano. Så det var mys, sen i torsdag var jag på stan med mamma och pappa. Vi åt sallad på Vivaldi, sen köpte jag ännu en studentklänning. Så tror att jag kommer ha den istället för den för stora klänningen vi köpte från Ebay. Denna nya köpte jag från MQ, kostade runt 500 lappen. Men ni i Västerås, eller speciellt i min klass. Köp för guds skull inte samma som mig, vore lite dumt ;)




Så ser den ut, och jag älskar den! Så det lutar åt att bli den på studenten i alla fall.

Vad mer? Jo, det är påsk och jag har varit på påsk middag hos morfars flickvän idag. Det var mysigt, lite långtråkigt dock. Men fick så skattjakt där och fick ihop 300 kr, Tack morfar! Men innan det så gick jag påskäggs jakt här hemma, pappa som hade gjort banan i år! I påskägget låg det godis och 500 kr. Verkligen vad jag behövde, så TACK föräldrar!

Om 2 och en halv vecka åker jag till London med min otroligt underbara vän Bella. McFly x2, camping, boardies och bara älska livet ska vi göra! Ser verkligen fram emot det nu.

Jag och Bella ska ju också tatuera oss inom en snar framtid. Jag skulle ha lyricsen "If this is the last song I'll ever sing, then I'm giving it everything." Men nu har jag ångrat mig, jag känner inte riktigt att just den lyricsen hör ihop med just mig. Ifall jag tatuerade in det så skulle jag ALDRIG ångra mig, men frågan är ifall jag aldrig skulle sluta älska den? De tror jag. Därför väljer jag att inte tatuera in det!
Men, grejen är att nu har jag hittat en line i en låt som heter "Not Alone" som jag tror verkligen, verkligen, verkligen passar just mig. Jag har dock satt ihop den på ett sätt som den inte gjorde från början. Nästan alla som relaterar till denna låt tatuerar in "Not Alone" bara. Men jag vill inte bara vara en i mängden som tatuerar in det någonstans. Utan jag ville skapa min egna lilla line. Vara orginell helt enkelt, och det här var vad jag kom fram till!



Det hade jag tänkt, den känns som mig. Oh gud, jag vill nu nu nu!
Vad tycker ni?
Dock så bryr jag mig inte vad ni tycker egentligen, för det här känns helt rätt för mig.
Något jag kan älska livet ut.

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }